Mete-35 Bu ara istahsizlikla başim belada ne anne sütü ne de mama diliyle biberonu itekliyor, kafasını sağa sola çeviriyor. İçmemek için elinden geleni yapıyor yani .Sizde öyle mısınız yoksa biz de mi sorun var
mllhh Mete-35 Benim de oğlum 3 ay 10 günlük dünden beri hasta çok öksürüyor pek iştahı yol her zaman yaptığım mama kadar yaptım bugün de hepsini içmedi hastalığına veriyorum çünkü boğazı da ağrıyor be burnu da tıkalı ☹️
Crnuraz2021 Mete-35 canım benim oğlum tam 3 ay 10 günlük biberon almaz zaten meme de reddediyor mahvediyor asla beslenmek istemiyor. Arkadaşımın bebeği var aynı şekilde . Ben de doktora sordum normal dedi bu aylarda oluyormus inan beni mahvediyor
BerfinAzad Mete-35 benimki de 70 günlük aynı sorunu bende yaşıyorum kilo kaybına da uğradı iştahı gitti çocuğumun
Eymeninannesi21 mllhh benimki de öyle bence 3 ay 24 günlük aşırı iştahsız 4 gündür hastalandı ateş öksürük bol bol su içiyor mamayı da uykuda dalınca verebiliyorum ancak
Mete-35 Crnuraz2021 ayy valla ben işte maf oldum ya şebeklik bile yapıyorum sırf ilgisi çeksin yesin diye …mama önlüğünün bezini yiyor ağzına almaya çalışıyor ama yemek yok
Seyma-- Kızım 3 ay 6 günlük. Bizde de durum aynı biberonu sürekli ittiriyor diliyle 30 ml anca içirebiliyorum
Crnuraz2021 Mete-35 çok zararlı biliyorum ama ben tv acıyorum çizgi film açıyorum aç kalıyor çünkü biliyorum ona baka baka bazen 30 CC içiyor 😔 yapacak hiçbir şey kalmadı
61616161 Benimde 3 ay 11 günlük benimkide aynı şekilde diliyle sürekli atıyo yada sürekli kafasını sağ sola çeviriyor napim bende zorla yedirmeye çalışıyorum öyle dura dura yediriyorum
Crnuraz2021 Mete-35 geçen doktora bir sürü sordum cok tedirginsin bence haline şükret dedi 😂 kotu günler geride kaldı daha kotu günler bizi bekliyor sanırım 🤪
Aselbade Mete-35 bu durumu yasamis biri olarak sana tavsiyem sakin biberonu biraktirma direncli ol inan ben zorlamadim bebegimi.suan 8 bucuk aylik cok pismanim 3 bucuk aylikken birakti bir dahada mama icmedi simdiki aklim olsaydi direnirdim bebegimi.alistirirdim ek gida doneminde felan bazen sutum yetmeyince hemen mamasini verirdim karni tok olurdu simdi sutum azaldi ek gida ne kdr alsada ana ogunu sut o yuzden yetersiz kaliyorum maalesef