Hilalll3 Arkadaşlar bebeğim birkaç gündür çok dışkı yapıyor ve bugün 7 defa yaptı azı diş çıkarıyor 17. Ayında acaba onunla alakası olabilir mi yoksa amip filan mı var yaşayan varmı bu durumu birde sürekli yapmaktan poposu yara oldu hep pişik oldu
yeymnmmm0 Hilalll3 benimkide çok yapiyo 20 aylik. 4 5 defa çiş kakali bez aliyorum bazen. ve kivami normal isal de degil