Kızlar bebeğim daha bugün 1 aylık oldu. Hemen hemen 2 haftadır gaz poblemi var kabızlık başladı. Doktor Alle Viendo adında bi gaz damlası verdi ilk günler hemen fayda etmişti ama şimdi yine aynı oldu. Çok ıkınıyor öyle zorluyor ki kendini artık ıkınmaktan midesi bulanıp kusuyor. Kendim için de her şeyi denedim kimyon falan yok yine aynı. Artık bu gaz probleminden mi yoksa düzen oturtamadığından mı bilemiyorum çok huysuz doğru düzgün uyumuyor gecesi gündüzü yok. Bi kere uyanınca 3-4 saat uyumuyor o arada devamlı meme istiyor omzuma alıyorum uyuyor yatağa bıraktığım an başlıyor bi daha ağlamaya. Ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum devamlı kucak. Bedenen çok yoruldum gece uyuyamamak delirtiyor artık beni bi zaman sonra artık homurdanmaya başlıyorum ya annem duyup geliyor ya eşim ama onlar da nereye kadar. Meme aranıp duruyor. Ne yapıcam bilmiyorum gaz problemi yüzünden de kucağa alıştı galiba.