Bebeğim 7 aylık 3 gündür kakasını yapmadı dünden beri çiştede azalma var yani 2 3 saatte mutlaka çişi doluyodu şuan 2 3 saatte yapmadığı oluyo somrasımda bi yaptı sonra yine az hep bi azalma anne sütü veriyorum ek gıda var az yemiyor kabız yapacak hiçbişey vermedim aksine zeytinyağı ve ishşa yapacak çorba yaptım yok yine olmadı çişte azalınca endişelenmelimiyim bilemedim🤦♀️