Bademmmmmm 10 günlük olduğundan bu yana akşamları serin diye bahçede uyutuyorum hamakta, izin verirse ince müslin örtüyorum üstüne. Çoğunlukla yarım kollu zıbın + çorap oluyor üstünde. 11-12 gibi içeri alıyorum. Bir sıkıntı yaşamadık henüz. 2 aylık bebeğim bu arada. 4 aylık bebekle hiç sorun yaşamazsınız bence, yine de endişeliyseniz ince bir battaniye alın güvende hissedene kadar. Çok huzurlu uyur 🍀