Arkadaşlar merhaba bebeğim 2970kg doğdu şu an 6 aylık 6900 kilosu doğumdan beri anne sütü aldı 5 ay 15 günlükken falan kaşık mamasina başladık 6 ay olunca da ek gıdaya geçtik ama herkes çok zayıf çok zayıf o kadar üzülüyorum ki artık kendime diyorum ki sen çocuğa bakamiyor musun ama boyuna veriyor birazda çok stres olmaya başladım ne yapsam bilmiyorum 😔😔