Merhaba,bebeğim 5 ay 23 günlük salı günü bir alerji doktoruna gidicez randevumuz var bebegimin süt ve süt ürünlerine alerjisi oldugunu düsünüyorum belirtileri yoğun sekilde gözünü ovalıyor, gün icinde hapşuruyor, emdikten sonra kusuyor hala,huzursuzluk ve özellikle gazlı. Emiyor, 4 gündür süt ürünleri diyetine girdim ama bakalım doktor ne tanı koyacak, sizlerin arasında yaşayan var mı