Merhaba arkadaşlar bebeğim diş döneminde, alt iki dişi çıktı ancak üstten hala patlamadı sadece şiş ancak sürekli alt damagini kaşıyor bugün baktım ve alt sağ sol diş etinde beyaz nokta ve aşırı şişlik kabarıklık var. Normal bir durum mu? tecrübeli anneler diş döneminde böyle birşeyle karşılaştınız mı?