Oğlum 14 aylık emerken sürekli ısırmaya başladı canım gerçekten çok yanıyor resmen emzirmek istemiyorum o an. Halbuki 4 aylıkken meme reddi yaşamıştım ve pes etmeyişim sonunda geri emmeye başlamıştı bu seferde emziği bıraktı ve asla emziği ağzına almıyor.. Philips aventin emziğini kullanıyordum 0-6 ay. Acaba küçük mü geliyor o yüzden mi almıyor diyerek 6-18 ay aldım ama onu da hiç emmedi. Resmen beni emzik yaptı. Sürekli de ısırıyor. Gün içinde sürekli sürekli emmek istiyor ama süt için değil resmen oyun yapıyor. Sürekli açık durmasını istiyor. Ben otururken veya uzanırken 2-3 dakikaya bir gelip 2-3 emip geri gidiyor. Sonra yine geliyor. Gece de yarım saate bir uyanıyor emmek için. Meme sürekli ağzında kalsın istiyor ağzından çekince uyanıyor.
Sorum şu:
1- Isırmaması için ne yapmalıyım? Isırdığında tepkim nasıl olmalı?
2- Emziği geri nasıl verebilirim?