Tugcee_ Kızım 2 aylıkken kontrole gittiğimizde doktorumuz sağa çok yatırmışsın annesi dedi, kahroldum, o kadar üzüldüm ki kendimi yedim. Bebeğim nasıl yatırırsam yatırıyım hep sağa yatardı. Şimdi 8 aylık ve kafası çok güzel. Hiçbir sıkıntı yok. Düzeliyor, o ısrar etse bile sürekli kontrol edin, düzeltin. Ben uyurken beşiğine giderdim habire🤦🏼♀️ Üzmeyin kendinizi.