Kızlar merhaba. Bebeğim çok huysuz sürekli yanında olmamı istiyo yemek bile yiyemiyorum kendi kendine asla yatmıyo salıncakta bebek arabasındada durmuyo ne yapcağımı şaşırdım artık 😔😔 evi bile zor toparliyorum hatta kızımla ilgilenmek için akşama bırakıyorum bazen işlerimi eşim gelince yapiyorum. Benim gibi olan anneler bi çözüm bulabildiniz mi fikir verir misiniz 🥰