1234___ uykucukoala rukicim süzde çok çok iyi bir dermatologta ben aldırdım yüzümde kocaman bir çukur bıraktı onun için başka bir Dr arıyorum
Elmadersem 1234___ meraba postunuza denk geldim buldunuz mu acaba bende mersindeyim prof arıyorum ama yeni geldiğimiz için bilmiyorum
1234___ Elmadersem evet prof kıymet baz gidiyorum. bana da bi krem verdi 2 ay sonra gel dedi.15 gün sonra tekrar gideceğim. Muayenesi biraz pahalı umarım gittiğime değer
1234___ Elmadersem yani aslında pek de diğerlerinden farklı değildi. fakültede çalışıyor orada randevu vermiyorlar bizde özel muayenesinde aldık