AyyuceNurY Mnlannesi karnına masaj yapın yüz üstü yatırın bide gaz bebeğe sizden geçer benim oğlumda çok gazlıydı her gün sabah akşam kimyonlu yoğurt yiyodum ve kurulardan uzak durup mercimekleri de yemiyodum halen daha yemiyorum 9 ayı bitti alışkanlık olmuş sanki gaz yapacak gibi geliyo 😂
Mnlannesi AyyuceNurY haha annelik iç güdüsü 🤣🤣 valla bende dikkat ediyorum kimyon suya başlayacam ne olur ne olmaz gazı şuan çıkarabiliyorum ama 1 hafta nin acısı birikmiş
Yazannesi1 Mnlannesi ya olunca oluyor çıkarsanızda oluyor o kadar çaylar içtim affedersiniz 1 ay ishaldim rezene çayı kimyon anason papatya çayı geçmedi gazımız yinede
AyyuceNurY Mnlannesi doğal olarak ama zamanla rahatlatsın ben bide sütüm olsun diye bilmediğim için kimse de dememişti koca tencere mercimek çorbası bulgur pilavı tek başıma yiyodum bi acillik olduk gaz yüzünden tabi ben halen bilmiyorum dr bana bebek çatlıycak gazdan ne yediniz böyle demişti 😂
Dyg1dyg Valla vebegım 4aylık hala cekıoz o kadar sey denedım en guzelıı karnına sıcak bısey koymak. E bebekte kıraz cekırdegıı satılıyoo mıkrodalgada ısıt gobüsüne koy aşırı rahalıcak annesıı
Tosbik3056 Mnlannesi ne geçmesi kız benimki 12 aylık haala gazı oluyor arada gaz 30 yaşındaki adamda bile olan bişey doktor söyledi bu cümleyi
Mnlannesi Tosbik3056 hayır tabiki illa öyle ama hani yoğun şekilde olmaması lazım artık kendi çıkarması gerek