Alparslanbebek_1 ben bol bol su içtim fındık,ceviz,lokum,hurma yedim e bebekte emziren anneler için çay var ondan 1 fincan içtim hergün hiç kafana takma sütünün yeterli geldiğinden emin olana kadar mama ver istersen ,bizim doktorumuz 4 kez ver demişti doktorunuza bir sorun tabi ama uzun emzirmeye çalışın yeni doğanlar çok yavaş emiyor sürekli uyukuluyor en az yarım saat emzirmeye çalışmak lazımmış zamanla ikinizde tecrübe kazanıyorsunuz memeyi hiç bırakmak istemiyorlar😊en kısa zamanda bol bol sütün gelir inşallah😊🙏🏻