Benim kızımda çok kusardı her gün sepet doldururdum kıyafetlerini yıkardım, 4 ay reflü dendi ama sonra fıstık alerjisi çıktı. Alerji uzmanına götürmedik henüz ama fıstık yediğimde kakada kan ve aşırı kusma oluyor. Fıstık ve fıstık içeren ürünleri yemediğimde kusması yok.