Merhaba hanımlar sezaryan doğum yapalı 8 gün oldu 10 günde doktor kontrolüm var , bazı korkularım var muayene olurken doktor karnıma bastırıp vajinadan kontrol eder mi yine 😞😞 Çünkü ilk doğum zamanında hastanede yatarken yaptılar o kadar çok korktum ki canım da yandı ne yalan söyleyim Yanlış anlamayın beni , o durum beni korkutuyor :(