Sonbahar33 Merhaba anneler. 1 ay 14 günlük kızım var. Normalde hep memede kalıyor sütüm sadece gece kalktığında göğüslerim dolu oluyor gün içinde dolma olmuyor. Dolayısıyla kızım aç kalıyor diye düşünüyorum. Neden böyle oluyor ve ne yapmak lazim
Babyalina Sonbahar33 göğsün şişmesi iyi bir durum değil normalde şuan memelerin bebeğin açlık durumunu kavrayamadığı için öyle. 2 aydan sonra yumuşayacak memelerin ve bebeğinin daha Güzel beslendiğini göreceksin. Dert etme emilen memede süt bitmez💞
Deterjanhanim Sonbahar33 benim de öyleydi. Devamlı memede olduğu için birikmiyor süt. Ama doyuyordur muhtemelen. Günde 4 5 kez çiş yapıyorsa kilo alımı iyiyse mutlaka doyuyordur. Sadece doymak için emmiyorlar bu aylarda anne kokusuna muhtaç oluyorlar. Gazi olur emmek ister. Acikir emmek ister. Her durumda emmek istiyorlar. Yeni bı dünyaya adapte olmaya çalışıyor. Tanıdığı tek kişi annesi. Bol bol ten teması yapın. Bol bol emzirin. Bu günler geçecek😊
Sedakuru Sonbahar33 benimde öyleydi ama sabırla emzirdim sürekli suan 2aylik herşey yoluna girdi göğüsleri izin sert olması sutunuzun olduğunu yumuşak olması ise olmadigini gostermez emidikce cogaliyo merak etmeyin aç olsa doymasa sürekli ağlar
asliuyar Sonbahar33 benim de hep öyleydi çocuk her ay 1 kg alıyor merak etme kilo alıyorsa sorun yok. Göğüs hep öyle taş gibi olsa çok rahatsız olursun mastit olursun Allah korusun. Sorun yok emzirmeye devam
Sonbahar33 zeynepbali04 evet gündüz sıkınca ve şuan baktığımda da süt görünüyor ama sagdigimda gelmiyor şuan
Sonbahar33 Babyalina her defasında acaba süt mü yok diyorum sağınca gün içinde süt çıkmıyor çünkü düzelir mi ?
Sonbahar33 Deterjanhanim elimden geldiğince emziriyorum en az 20 dk durdurmaya gayret ediyorum doymuyor galiba çünkü uyuduğunda sürekli uyanıyor ağlayıp yine emiyor
zeynepbali04 Sonbahar33 göğüs pompası çok ise yarıyor bu konuda benimde sütüm sağdığımda gelmiyordu gogus pompasıyla üst üste yapınca yavaş yavaş geldi sonra kanallar açıldı zaten bebeğim şuan doyuyor rahatlıkla
Adanisaefe Benimde elimle bastırıyonum süt geliyo ama. Sağma makinasyla anca 30 cc geliyo. Çoçuğum da sürekli. Memede emmek istiyo doymadığı için mi emiyo devamlı acaba? Sütüm artar mı daha 25 günlüğüz
Sonbahar33 Adanisaefe evet zamanla artıyor. Siz normal zamanda da sağım yapın onun faydasını gördüm ben
Bydhalim37 Sonbahar33 bir yerden sonra bebeğin emdiği kadar süt oluyor, ben de ilk öyle sandım çocuk aç kalıyor dedim, sonra göğüslerimi sıktım fışkırdı, yutkunma sesi de geliyor, kaka çiş sayısı da güzel. Göğüslerin şişmesi iyi bir şey değil zaten
rua_da_senhora_das_verdades Sonbahar33 gaz hiç bitmiyor ki 🤷♀️ bende aynı şeyi söylüyordum gaz çıkartıyor diye ama bitmiyormuş