Nolur yardım edin. 9 gün önce doğum yaptım ama bebeğimde gelişim geriliği olduğu için küveze alındı. Pazartesi çıkacak ama babası ve ben covid pozitif olduk. Ne yapmamız gerekiyor bilmiyoruz bebeğimizi tekrar küveze mi alırlar yoksa verirler mi? Başına gelen var mı