Nazeyy Merhaba kızlar yaklaşık 10 paket kadar 3 numara prima aktif bebek kilot bez var elimde fazla almak isteyen olur mu her paket 28 adet uyguna vereceğim paketini 30 tl ye
Adaduygu Nazeyy kilot bez olmasaydi benim icin cok faha iyi olurdu onu daha once hic kullanmadim 3 numara normal kullaniyorum
Eslemin_Annesiii Denizezgi10 külot bez nasil kullanimi iyi mi sizdirma yapiyor mu ve bez kayiyor mu bebegin altindan
Nazeyy Adaduygu kilot bez rahat pijama giydirir gibi giydiriliyor çıkarması da kolay aktif bebekle aynı zaten inceligi felan
Nazeyy Eslemin_Annesiii hayır gayet rahat sizdirmuyor tam kavriyor bel kısmından da bacaktan da gayet rahat oynamıyor hiç altında ince zaten