Sutmuhendisi
Ben doğumdan 2 ay sonra adet oldum, sütüm kesilince. Herhangi bir ağrım olmadı. Hamilelikten öncesinde olduğundan bile daha muntazam düzenli devam ediyor adetim, yıllardır olduğu gibi 0 ağrı. O yüzden yardımcı olamıyorum kusura bakmayın 🤷🏼♀️ Geçmiş olsun