feyzosgamze senin bebeğin küçük ama olsun baya hareketli galiba..ben trendyoldan bütçeme uygun 500luk olan mobilyadan aldım, çocukların kendi kendilerine inip çıkabileceği yükseklikte, düşse bile Allah’ın iznliyle bişe olmaz,çünkü alçak baya .. tavsiye ederim.almisken böyle birşey almanı daha mantıklı,ilerde değiştirmek zorunda kalmazsınız,yada yer yatağı yapın şimdilik baktınizki rahat yatıyor öyle devm edin,daha sonra istediğiniz yatağı alırsınız.