Sesaa1 biogai ve birse kullandık fayda olmadı kolik bebeğime
şuam sap simplex damla kullanıyoruz
4 saat ara ile 10 damla dedik Dr miz
önceki ataklarımıza göre biraz daha iyiyiz
önceden kullandıklarımız kuru ıkıntı yaptırıyordu sanki bebeğime
1 hafta deneyip gözlemleyin sonra Dr ye danışarak değiştirin
bi çok de biogai takmış durumda hep onu öneriyor fakat her bebekte etkili olmuyor 😍😇🥰