Doğumun üstünden 4 ay geçti 5.ayın içindeyim ben hala adet olamadım haliyle vücudum bile bazen şişip iniyor puf puf oluyorum bu normal mi?
Ayrıca gaz diyetindeyim artık yoğurt peynire başlamak istiyorum acaba sıkıntı olur mu benim gibi durumu olan var mı?
Son olarak sutumu artık yetiremiyorum mama da vermek istemiyorum akşam yatarken verirdim önceden şimdi günde 2 kereye çıkarmak zorunda kaldım arttırmak için napmaliyim?