Haliagaoglu bende dün başladım tuvalete hiç yapmadi Eve üstüne yaptı,devam bugünde devam ediyorum daha çok yeni , zorlamayın bırakın üstüne eve yapsın,stres yapmayın,kızımda kakasını tutuyor bakalım ne zmn yapicak,kabızlık ilaçları vardı ondan verdim ,kabız olmasın yapsın diye .ilk günlerde böyle şeyler normalmiş.sabir gerekli galiba