LareninAnnesi Aynı konuyu açmak için foruma girdim, sizin sorununuzu gördüm. Benim bebeğim 2 ay 9 günlük. Birkaç gün önce ben çok fena grip oldum, elimden geldiğince ona geçmesin diye dikkat ettim ama sanırım başaramadım 😔 Dünden beri arada hapşuruyor, birkaç kes öksürdü, normalde son zamanlarda iki günde bir kaka yapıyordu, dün beş kez kakayla dolu bez aldım, gazı çok fena kokuyor bir de. Ama ateşi yok. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum...