Selamün aleyküm anneler. Kızım artık 15 aylık oldu. Gece emzirmeyi bıraktırmam lazım ama biraktiramadim. Bı önceki postum taşınmayla ilgiliydi ordakilere cevap veremedim hakkınızı helal edin okuyan gören varsa. Ansızın ev taşıdık bebekle ev taşınması yerleştirmesi Bı de azı dişlerimiz çıktı 2 tane derken çok yıprandık gecede sürekli kalkiyo. Bugün aldığım kararla bu geceden itibaren bırakicam gece emzirmeyi. Lakin benim kızım uyandigi zaman bas bas bağırıyor tepiniyo hiç bı sekilde susturamiyorum emzik bile tutmuyor. Siz bu süreci nasıl yonettiniz. Gece susturmak için neler yaptınız. Susmadigi zaman uyandirdiniz mi. Tecrübeli annnelerin tecrübesine ihtiyacım var yazan herkese teşekkürler şimdiden