Dfd benim bebegimde beslenmiyordu doğduğundan beri biberon reddi emme reddi yaşadık şuan 6 aylık olucaz ve bebeğim sünnet olduktan sonra bıberonu isteklice alıyor ve mamasını bitirene kadar içiyor ek gidayida istekle yiyor bebeğimin pipisi milliymisti sürekli beyaz beyaz krecimsi şeyler dökülüyordu sünnet oldukdan sonra beslenmesinde düzeldi ben buna bağlıyorum yani