Kızlar gözlemlediğim kadarıyla kızım babasının yanında çok naz yapmaz o yatırsın ses çıkarmaz ben yatırayım basar sesi.Bana gelince hep kucak ister sanki ona gelince istemez daha 3 aylık ama onlarda zayıf noktayı bilip ona göre mi hareket ediyor çok merak ediyorum