Epifenomen-gkc çarşının orada sembol Ocakbaşı vardı terbiyesiz tavuğunu öneririm hala canım çekiyor çok severek yerdik😋 bir de nasıl tarif etsem abidenin oradan Yenişehir tarafına girince solda çulcuoğlu vardı orası da iyiydi. Baklavası falan da güzeldi.
ciğer içinde aşırı salaş bir yer vardı balıklıgölde ikiler ciğerdi sanırım ben ciğer asla yiyemem ama yemeyene yedirir dediler gerçekten öyle severek yedim. Öok salaş ama kimsenin içine ainmiyordu ama arkadaşlarım yine de sevdiği için yiyordu