Mirayy05 aslında 4yaş tam kreş yaşı. Benim yeğenim de 4yaşında. Geçen sene sıkılıyordu ama bu sene yaşıtlarıyla oynama yaşı olduğu için gittiği zaman eve dönmek istemiyor. Sabah kalkmak zorluyor ama gittiği zaman çok eğleniyor, uzun kalmak istiyor, arkadaşlarını özlüyor.