Utopikogretmen Anneler bana sağlam,kullanışlı,mümkünse tek elle kapanıp açılabilen ve 2-3 yasa kadar götürür dediginiz baton yada kabin bebek arabası önerisinde bulunur musunuz lütfen. Bütçem 2000-2500 .
Aselllll Utopikogretmen burda beklım ben de25 kılo olan bakıyorum aslından hamılton alacaktım e bebek ten ama satıştan kaldırmış baska sayfalarda aynı urun 3 katı fazla
irva Utopikogretmen Tripper venüs compact.Joker’in kendi arabası kabin boy tek elle açılıp kapanıyor çok hafif ve çok rahat.Şuan indirimde.
Utopikogretmen Aselllll malesef bende cybex yada hamilton düşünüyordum ama son zamanlarda fiyatı inanılmaz yukseldi
Utopikogretmen Ebrulig tek el.ile açılıp kapanabiliyor mu bride kaç kiloya kadar taşıyabiliyor acaba?
Burcu111 Chicco lite way derim çok hafif baston çok kullanışlı ve sağlam ömürlük bi araba fiyatıda uygun ayrıca garantili bi ürün herhangi bi sorunda hemen yardımcı oluyor chicco
Alminazli Utopikogretmen Litewayy hatta ben aldiğimda kışlık önü de vardı cok iyi kışlık mont gibi içi var
Ebrulig Utopikogretmen kaç kilo olduğunu hatırlamıyorum ama ben bebek kucağımda rahatlıkla kapatıp ikisini taşıyabiliyoruz
Utopikogretmen Aselllll umarım e bebek stokları.gunceller çünkü şuan bakınca joie markasının bile bazı arabaları yok 🙄
Utopikogretmen irva şuan incelemeye aldım fiyat olarak bayağı uygun inşallah incelemelerim sonucuda güzel çıkar da alabilirim
Utopikogretmen irva merhaba incelediğimde max 15 kg taşıma diyor siz 15 kg üstünde taşıdınız mi sorun oluyor mu acaba ? Kusura bakmayın kullanıcı yorumu pek yoktu ondan size sormak istedim
SbnmTlg Utopikogretmen cybex alıcam ben inşallah elimdekinden kurtulabilirsem 😄 uzun araştırmalar sonucu güvendiğim bi anne almış. Katlanınca minnacık oluyor. Çantaya bile sığıyormuş o derece.
Utopikogretmen SbnmTlg eveeet evet görüyorum cybex dedikce zaten aman be ver parayı al cybexi diyorum ama fiyatları uçtu resmen