Didi-dodo Ben cok korkuyorum hala ve haliyle kararsizim ...kayinvalidem kucukken yapilinca iyi olmuyo diyo ...4 5 yasinda yaptir diyo ... Yurt disindayim iyi nir doktor bulabilir miyin acaba kafam cok karışık
Hasanseymen Didi-dodo Türkiye’ye gelmiyor musun ? Geliyorsan burda yaptır 4 5 yaş çok geç bence küçükken daha rahat
Iraz Didi-dodo kucukken daha kolay oluyor bende fransada yasiyorum 2 aylikken yaptirdim cok guzel gecti hic agrisi olmadi hemen toparladi bence erken yaptir kurtul 4 5 yas cok gec sana zor olur.
Tuos2306 Didi-dodo 54 günlükken yaptırdım canım. Çok şkür hiç skntı yaşamadık. Bezini normal baglayıp hayatımıza devaö ettik. İlk üç gn agrı kesici ateş düşürücü şurup verdik okdr. Birde krem sürdük. Ekstra bi sorumluluğu sıkıntısı olmadı yani :) iyi ki erkenden yaptırmışım. :)
111bebek Ebalp lokal canım, önce pipisinin etrafına uyuşması için bi krem sürüldü sonra anestezi iğnesi yapıldı. hiçbir şey hissetmedi
Tuos2306 Ebalp canım biz gaz koklatıp uyku hali yapıyolarmış. Yani ne baygın ne uyanık :) Doktorumuz biz öyle demişti. Lokal yapmadı 1 aydan büyük oldugu için ve hareketli oldugu için .
Sumeyyecoban Didi-dodo 10 aylıkken ettirdm çokda rahat geçirdi bezin arasında hemen iyileşiyor bana geç bile kalmışsın demsiti dr. Daha erken yaotirabilirdin dedi
Ebalp 111bebek bende dün doktora getiedim 3 ay 20 gunluk oglum bana 6 aydan sonra yapalim dedi biz oyle onrriyoruz dedi bide biz lokal yapmiyoruz dedi bende dedimki bayiltmayi iyi demiyorlar falan diye anestezi bakiyor ona ona gore yapiyor falan dedi lokalda aci hisseder dedi
111bebek Ebalp hayır canım hiç hissetmedi, bizde yanındaydık doktoru acı çekmediğini anlayabilmemiz için pipisinin üzerindeki kesilecek deriyi makasla çekti. Acıyacak olsa o an çığlık atıyor olurmus 👍
Aynurgkc Ebalp niye hissetsin canım iğne atıyor kaç tane öyle olsa sezaryan doğum yapanlarda bağırırdı . 6 aydan sonra daha zor düşünsene dönmeye emeklemeye başlayacak nasıl tutacaksın çok hareketli olacak