Didi-dodo ben anlatayım canım. 10 gün önce yaptırdık. Yaklaşık 2ay 21 günlük falandık. Dr lar genelde 6aydan sonrasını yapıyormuş hastanede ben bilerek beklemedim hareketlenecek dönmeye başlayacak daha çok zorlanırım diye ki biz şimdiden bile çok hareketliyiz maşallah☺️ Bir aracı ile dr u ikna ettik saat 5 de eve geldi dr yardımcısı ile.bebeğim uyuyordu eşim bebeği aldı hemen,orta sehpanın üzerine battaniye ve alt değiştirme bezini serip bebeğin altını açtılar ben ağlamasına dayanamayacağım için diğer odada bekledim 4 tane iğne atmışlar pipisinin etrafına, ilk ikide bişey anlamadı 3.de bayağı ağladı yavrum 10 dk sonra kesicez uyuşsun bekleyelim dediler .bende o arada biraz emzirdin sakinleşsin diye. Çok emzirme dedi dr işlem sırasında çok ağlayıp kusan Bebekler oluyormuş çünkü . Sonra oğlumu aldılar kayınvalidem ve kayınpederim geldiler eşim ayaklarından kayınpederim ellerinden tuttu sıkıca o esnada başladı ağlamaya çok ağladı sıkı sıkı tutulduğu için korktu sanırım . 10 dk da bitirdiler işlemi . 2 saat sonra iğnelerin etkisi geçer dedi dr çok ağlarsa 1 çay kaşığı calpol ver dedi . Bide karton bardak koyun dedi . Çişini yaptıkça ağladı yavrum bi anda yapamıyorda kesik kesik yapıp ağladı . Bi su verdi serum gibi onunla Gğnde 4 kere yıkayın kuruyunca bir merhem vardı onu sürün dedi ben her beZi değiştirdiğimde yaptım onları . Kremi sürdüğümde çok çırpınıyordu yavrum yakıyor galiba ilk gece ağladı biraz calpol verdim sabaha kadar uyudu şükür . İkinci gece de mızladı o zaman da verdim yine rahat uyudu . İlk 3 gece verdim rahat uyusun diye.4-5 günde derisi toparlandı döküldü.1 hafta boyunca karton bardağı koydum . Şimdi bi dikişlerimiz kaldı omunda atması uzun sürer dedi dr. Az bi şişliğimiz var bide