Kızlar kızım 10 aylık yaz boyu gezdik tatile gittik, kv lere ve annemlere gittik iki gün oldu eve geleli sanki mutsuz kızım. Ailemin yaninda kalabalıktık teyzelerini çok seviyordu buraya geldik sıcaklarında etkisi herhalde çok huzursuz onları arıyor sanki 😔 mutlu olsun diye şarkılar açıyorum, oyunlar oynuyoruz ama yine de çok mutlu değil kızım oradaki gibi gülmüyor, eğlenmiyor sürekli bir uyku hali var başka neler yapabilirim mutlu olması için??