Bizde yakın zamanda o durumu yaşadık artık agizini zorla açar hale geldik baktım olmuyor iyice nefret edecek dedim ne zaman mama derse o zaman yedirecem, bı de multivitamin aldım bu süreçte belki onunda etkisi vardır, biraz şükür iştahı yerine geldi, bı de azı dislerini çıkardı 3 tane belki ondan da düzelme oldu bilmiyorum ama bu süreçte kilo da verdi, hasta da oldu, hala tam duzelmis değil, dişlere bagliyorum ama inşallah öyledir, sizde zorlamayın bence bı de multivitamin deneyin derim, fulmix aldık biz eczaneden