Bebeğinizi doktora kontrole götürdüğünüzde bu durumu düzelse bile doktorunuza anlatın. Benim kızım enfeksiyon yüzünden az çiş yapıyordu onda Bİle doktor emin olmak için yapışıklık var mı diye kontrol etmişti. Havalar sıcak olduğu için az yapıyordur korkulacak bir şey yoktur Allah ın izniyle