merhaba arkadaşlar. eşimin testi pozitif çıkınca ben de test yaptırmıştım ve benim de poz çıktı. bugün 6.cı günümdeyim. ateş, ağrı vs olmadı bende, öksürük oldu ara ara. 2 gün önce de nabzım çok yükselince acile gittim tüm testleri (ekg, kan, tomografi) yaptırdım hepsi temiz çıktı. bugün de bebeğimin testi pozitif. kan ve akciğer testleri temiz onun da. calpol verdim pek düşürmedi, fitil verdim baya işe yaradı. ara ara duş aldırıyorum. ayağına limon sürüyorum. aynı durumu yaşayan ve aynı aylarda bebekleri olan arkadaşlarım deneyimlerini paylaşabilir mi? kaç gün sürer bu durum?