Mimomom ben 10 aylık bebeğimle izmire gittim, ev kiralamıştık. Çok iyi bir tecrübe oldu , bir daha bizi 5 yıldızlı otel paklarmış. Hem yemek hem temizlik evden daha çok çok yoruldum ve şu an tatile ihtiyacım var 😅 ekimde bebek dostu bir otele gideceğiz.