Anneler merhaba
2.5. Aylik çocuğum pusetten düştü,pusetin kolu tam oturmadigi için kaldırdığımda bebeğim kaydı ve yüz üstü düştü,başı yani alnı holde halıya çarptı ilk biraz ağladı katıldı ama çok fazla ağlamadi.ilk 1 saatte az uyuyup uyandı.kusma veya kanama olmadı.korkuyorum acaba tomografiye gerek var midir.birşey olmuş mudur acile felan gitsem mi bu olay saat 2 de geldi başıma saat şuan 4 ve bakınıyor gülüyor ağlamıyor acile gitsem mi başına gelen var mı