Gupssse bende yeni aldım 4 aylık bebeğim aşırı aşırı memnumum eşim bile takmayı çok seviyo ebebek ten almıştık okadr kötü çıktıki hemm geri iade ettim trendyoldan mamadus aldım keşke 1 aylıkken alsaymışşın evim 4 kat asansör yok hheryere bebek arabası hötüröüştük zor oluyodu artık geçte olsa kolaylık oldu biyere giderken hop hop işim hallediyorum tek başıma kolayca takıp çıkartıyorum