Kızlar bebegime sütüm çok az oldugu doyurmadıgı için doktor mama da ver demişti Sma aldım ama içdikten sonra gaz ile ishal olarak her seferinde çıkarıyor karnında durmuyo maması acaba mama dan mı yoksa alerjisi mı var yazarsanız çok yardımcı olursunuz