4ay 9bebegum var kaç haftadır zorla besliyorum bugün bıraktım kendi haline zorlamicam dedim 300ml süt içti sadece nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum ama canım sıkılıyor aç kaldigini düşünüyorum bezini sık sık değiştiriyorum her bezi cisli ama az az hep ne yapabilirim nasıl baş edebilirim bu durumla Allah rızası için bana yardım edin ya eşim bu hafta gündüz çalışacak ancak haftaya doktra götüreceğim kilosu gayet normal ama bu gidişle hep bu kiloda kalacak ki kilosu önemli değil ama sağlık sorunumu var keyfi yerinde gülüyor gaz sancısı da çekmiyor kakasını da yaptı yalnız ben ishalim o da şu gibi yaptı ama bir defa yaptı yemediği için kaka nasıl yapacak ki