Merhabalar kızım 5 aylık aptamil kullanıyorduk kilo almadığı için sma kullanmaya başladık iki gündür bebeğim kakansını zor yapıyor ve koyu yeşil kakasının rengi aynı zamanda hasta olduğu için pediatrik şurupta veriyoruz sizce neden kakasının rengi koyu yeşil sebebi ne olabilir doktora götürülecek bir durum mu?