Koalina mutlaka inat edecektir. Ama eninde sonunda o inat bir yerde kırılıyor. Hem okul öncesi öğretmeniyim hem de biz de pedagog ile görüştük. Hatta pedagog gerçekten bu kadar sabırlı mısınız bunu gerçekten başardınız mı demişti bana 😊 evet başardık. Onları da bir birey olarak görmek çok önemli. Sürekli çocuğa dur yapma etme diye ket vurmak durumu daha da içinden çıkılmaz hale getirir. Biraz yapsın, çok fazla müdahale etmeyin demişti bana mesela. Biraz yapsın ama aşırıya kaçarsa oradan düşebilirsin zarar görebilirsin demek lazım uyarmak yerine. Ve o anda tabi ki dikkatini dağıtmak. Gerçekten işe yarıyor sadece sabır. Ve sizi anladığını düşünerek ona konuşarak anlatmak. Bunun çözümü bu bana göre. Saygı göstermek saygı duymak. İnanın çok önemli.