Kalmasın hiç, kötü bi dönem bu yüzden insan kahrı çekilmiyor ne kadar yardımı da olsa ben yapamadım dört gün dayandım. Düşüncesiz biri bebeğim gazlıydı sürekli ağlardı çok zor ve çok az uyuyordu saatlerce uyutmaya çalışıyorum tam uyuyor kapıyı açıp karşı komşuya sesleniyordu çocuk uyanıyordu başa dönüyordum. Yemeği falan yapıyordu işte onun dışında sadece sinirlerimi bozuyordu en iyisi tek basına