Bence pes etmeyin ben de kızımı cok zor alıstırdım ..lazımlıga alışinca normele gtmek istemedi.lazimlıginı sakladım çisini ögrendikten sonra.evde kılozete gidiyo mahallede normele gidiyo.bir sure buyuk tuvaletini yapmadı çok kabızlık cekti.yani hepsi 2buçuk ayı bulmuştur ve hala bazen eve işiyo unutuyoda😊kızım 2 buçuk yaşında şuan .