Mermaiddd merhabalar 4 aylıkken miyop çıkması cok normal, sadece hani hipermetropi çıkmasını beklerler fakat kesin gözlük takabilir diye nitelendirirsek, 2 yaş üzeri ancak o zaman belli olur. Uzaktan ölçümle ve 4 aylık bir bebeğe kesin miyop denmez, ölçümler farklılık gösterebilir, numaralar kaçtı? Şimdi 2 yaşında da tekrar ölçüm alındığında numaralar yine miyopsa numaralar yüksekse o zaman gözlüğe başlanır, ama bebekler de cok görülebiliyor, yani o ay grubuna göre çok normal 😊 göz kapağı düşüklüğüde takip önemli . Herhangi bir göz kayması mevcut mu?