Merhaba, 2. Günüm bugün
İlk gün çok yoğun kanama oldu kan boşalmasi şeklinde de gerçekleşti ancak bugün 2.gun neredeyse gelmiyor gibi
Parol kullanıyorum sık sık
Boyle bir durum yaşayan var mi
Kötü bir nedeni olabilir mi
Karnımda sık sancilanma da var