Merhabalar ✋🏻 Bebeğim henüz 23 günlük, aşırı gazlı bi bebek olduğu için gazı olduğunda emmek istiyor ama göğüs başımı tutup kafasını sağa sola çekiştiriyor o yüzden göğüs başlarım hep yara oldu. Emzirirken ağlıyordum o kadar fena yaptı. Ben de iyileşmesi için bir günlüğüne daha iyi olan göğsümü verdim diğerini sağıp verdim. Bir günün sonunda sürekli emdiği göğüsüm diğerinden neredeyse 3 kat daha büyük hale geldi. 2 gün geçti hala küçük olan göğsümden az süt geliyor ve onu emdiğinde süt az geldiği için sinirleniyor. Ben de diğerini veriyorum. Ne yapmam gerekiyor, yaşayan bilen var mı?