Sendrom değil bu. Resmen takinti haline getirmis, eger ailede mükemmelliyetci yapida biri varsa ondan gorerek kendine boyle bi yapi olusturmus, umarim duzelir yoksa giderek artacaktir. Bi kac kere yapar normaldir ama siz surekli diyorsunuz, ya disinizi sikacaksiniz boyle yapmasina yada unutturmayi saglayacaksiniz.